Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2015-01-07 15:09:51

OpDoortochtBeheerder
Member

Een relatie 2 incasso's 2 bankrekeningen

wij hebben verschillende soorten automatische incasso's, elk met een eigen bestemming. Mijn idee van inrichting was per soort incasso een kolom "incassodatum", "incassotermijn in maanden", en "incassobedrag" aan te maken. Vervolgens per incassosoort een inning aan te maken en deze te koppelen aan de genoemde velden. Nu loop ik er echter op vast dat sommige relaties meerdere incassomachtigingen hebben afgegeven met verschillende rekeningen. Hoe kan ik dit inregelen? Het lijkt er  namelijk op dat Conscribo slechts één kolom aan kan wijzen met een bankrekening voor alle inningen, of zie ik dat verkeerd?

Offline

#2 2015-01-08 19:04:48

conscribo
Administrator

Re: Een relatie 2 incasso's 2 bankrekeningen

Conscribo kan op dit moment 1 incassocontract tegelijk 'aan'.  Dat wil zeggen dat indien u meerdere incassocontracten heeft, dit lastig is te realiseren.

Indien een lid meerdere machtigingen heeft afgegeven waarbij u met 1 incassocontract incasseert, dan is het wellicht een idee om hiervoor aparte relaties aan te maken. Ze hebben immers blijkbaar een andere rol gekregen. Ook kunt u natuurlijk met 1 machtiging meerdere bedragen incasseren. Als houdt in dit geval 1 machtingskenmerk bij bij de relatie, maar incasseert b.v. in verschillende inningen een ander bedrag. U kunt zelfs zo ver gaan om in een incidentele inning bij 1 relatie meerdere verschillende bedragen te incasseren. Conscribo zal dit in dit geval automatisch voor u groeperen in de incassoopdracht.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB