Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2014-02-09 12:19:19

AGK
Member

aanmaningen versturen

Ls,

Wij hebben een aantal leden die in een inningen ronden nog niet betaald hebben (geen incasso verstuurt). Nu wil ik een lijst met email adressen en openstaand bedrag uit de boekhouding krijgen, maar wat ik ook probeer. Ik krijg dit niet voor elkaar, tenzij ik alles handmatig ga doen.

Heeft u hiervoor een handig oplossing?

Offline

#2 2014-02-11 15:05:30

conscribo
Administrator

Re: aanmaningen versturen

Er zijn twee oplossingen mogelijk:

-Heeft u facturatie in uw pakket, dan kunt u simpelweg een factuur of een herinnering hiervan aanmaken in de automatische inning. Deze kunt u e-mailen via het systeem.

Heeft u geen facturatie:
U kan via de weergaveinstellingen in het journaal, relatiegegevens toevoegen in het journaal-overzicht. Door b.v. het e-mailadres toe te voegen, en vervolgens in het journaal te filteren op de debiteurenlijst zonder afgehandelde regels, krijgt u een overzicht met bedragen en e-mailadressen. Deze kunt u exporteren naar excel. Helaas krijgt u in dit geval altijd alleen het volledige bedrag te zien.

Offline

#3 2014-02-15 13:09:15

AGK
Member

Re: aanmaningen versturen

Zou dit een verbetering kunnen worden in een van jullie volgende versies? Ik vermoed zo dat iedereen die geen facturatie heeft  (wat voor de meeste verenigingen zal gelden) tegen dit probleem aan lopen. Al zou het alleen maar mogelijk zijn om een rapport te maken incl email adres / adres met het openstaand bedrag per inningen periode. Dan ben je als penningmeester al een aardig eind geholpen en kun je op een vrij eenvoudige manier allerlei mensen aanschrijven.

Last edited by AGK (2014-02-15 13:09:33)

Offline

#4 2014-03-20 13:01:01

conscribo
Administrator

Re: aanmaningen versturen

Zeker een goed idee! In het najaar komt een nieuwe versie van de automatische inningen. Ik heb uw verzoek op de lijst met verbeterpunten gezet!

Offline

Board footer

Powered by FluxBB