Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2015-09-30 22:32:32

Strandloper
Member

Relatie wijzigen na opslaan betaling

Ik heb in het halfautomatisch verwerken van bankmutaties betalingen automatisch gekoppeld aan een Te Betalen Uitgave. Ik ontdek nu dat, eenmaal opgeslagen, die Betaling geen wijziging meer toestaat in het veld Relatie. In mijn geval: een Relatie is niet meer toe te voegen. Dat maakt het Relatie verhaal onbruikbaar. Of is het toch mogelijk? (Opnieuw inlezen enz. zie ik echt niet zitten).

Offline

#2 2015-09-30 23:53:42

Barbara
Moderator

Re: Relatie wijzigen na opslaan betaling

kunt u een printscreen sturen naar support at conscribo.nl  ?

Offline

#3 2015-10-07 15:20:13

conscribo
Administrator

Re: Relatie wijzigen na opslaan betaling

Beste heer/ mevrouw,

Dit is ooit gemaakt ter voorkoming van het verkeerd koppelen van relaties. dit zou in het overzicht per relatie namelijk vreemde overzichten kunnen genereren. Bij het wijzigen van een transactie is het toen ook uit gezet met als voetnoot dat het niet duidelijk was of dit wel nodig was. U heeft dus helemaal gelijk: We hebben het aangepast, en u kunt nu de relaties later nog aanpassen!

Offline

#4 2015-10-07 22:19:05

Strandloper
Member

Re: Relatie wijzigen na opslaan betaling

Ik snap niet alles, maar bedankt. En asjeblief stop met die formele aanhef. Twee loze regels voor een respons, op internet? ;-)

Offline

Board footer

Powered by FluxBB