Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2014-01-06 16:43:06

BeeVee
Member

Wegboeken debiteuren

Bij de afronding van ons financiele jaar kom ik er achter dat sommige, onbetaald gebleven facturen uit 2012 die door mijn voorganger onder Debiteuren geschaard zijn, niet afgehandeld kunnen worden nu deze facturen wel betaald zijn. Bij het gros van deze debiteuren is dat wel gelukt, maar op de een of andere manier zijn er enkele die ik niet af kan vinken. Is er een manier waarop ik uit kan vinden hoe dat wel kan?

Alvast bedankt,
Jacqueline

Offline

#2 2014-01-06 16:47:14

conscribo
Administrator

Re: Wegboeken debiteuren

Het kan zijn dat deze facturen omdat ze al een tijdje geleden zijn aangemaakt nog met een 'oude manier' van afhandelen werken. In dit geval kunnen deze alleen worden afgehandeld met behulp van 'handmatig afhandelen'. Je vindt hier meer informatie over op de pagina:

Offline

#3 2014-01-06 16:59:06

BeeVee
Member

Re: Wegboeken debiteuren

Inderdaad, nu heb ik ze handmatig afgevinkt. Vreemd is echter wel dat ze gewoon blijven verschijnen als ik op Debiteuren klik (en dat zonder de Afgehandelde boekregels aangevinkt te hebben). Het gaat om drie facturen die inmiddels wel voldaan zijn die dus niet uit het zicht verdwijnen: andere facturen zijn ook voldaan en verschijnen daarna niet meer in beeld. Vanwaar dat verschil?

Offline

Board footer

Powered by FluxBB