Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2014-01-09 16:03:39

TV Duinvliet 2
Member

Automatisch innen lidmaatschappen

Ik probeer de contributie berekening in te richten voor verschillende lidmaatschappen. Ik volg het voorbeeld in de handleiding onder "Voorbeeld: Verschillende lidmaatschappen innen". De verschillende soorten lidmaatschap invullen lukt prima, maar als ik dan het veld Contributiebedrag probeer aan te maken, krijg ik geen opsomming van de verschillende soorten lidmaatschap, zoals in het voorbeeld onder "te bevragen veld" verschijnt. Voor zover ik kan zien heb ik het voorbeeld stap voor stap gevolgd. Graag advies over hoe dit op te lossen is.

Offline

#2 2014-01-09 16:30:32

conscribo
Administrator

Re: Automatisch innen lidmaatschappen

Dat is apart. Ik neem aan dat u bij bewerking 'Als ... Dan .. ' geselecteerd heeft, een 'veldtype resultaat'  en bij de bevragen veld het lidmaatschap veld?

Welke internetbrowser gebruikt u om dit aan te maken?

Offline

#3 2014-01-09 16:48:02

TV Duinvliet 2
Member

Re: Automatisch innen lidmaatschappen

Ik gebruikte Google Chrome, maar heb het geprobeerd via Safari (ik werk op een iMac) en toen kreeg ik keurig de lijst van soorten lidmaatschap! Dank, het probleem is opgelost.

Offline

#4 2014-01-13 11:13:26

conscribo
Administrator

Re: Automatisch innen lidmaatschappen

We hebben ondertussen ook gekeken waarom het in Chrome niet werkte, en hebben een en ander gewijzigd. Ik verwacht dat alles nu ok in Chrome naar behoren werkt. Bedankt voor de melding!

Offline

Board footer

Powered by FluxBB