Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2016-05-15 21:44:56

Robbodo
Member

Importeren Bankrekenummer (t.a.v.)

Ik ben een noob op het gebied van conscribo...sorry ...

Bij het importeren van mijn ledenadministratie (relatiesgegevens) loop ik tegen het volgende aan:
Een veld die ik wil importeren is: bankrekeningnummer (t.n.v)
Ik heb een nieuw veld aangemaakt, terwijl dit niet nodig lijkt te zijn; als ik ga importeren en de kolommen koppel aan de conscribo velden, zie ik dat er al een veld 'Bankrekeningnummer (t.n.v.)' bestaat.
Ik zie geen mogelijkheid om dat bestaande veld te tonen in mijn 'Gevenes bij Personen'.

Graag jullie input!!

Groet, Rob

Offline

#2 2016-05-18 23:29:14

Barbara
Moderator

Re: Importeren Bankrekenummer (t.a.v.)

Beste Rob,

Als je bij het importeren een kolom met bankrekening kan selecteren bovenin, is er een gegeven veld aangemaakt met bankrekeningnummer bij persoons gegevens.
Kan het zijn dat deze misschien op pagina 2 staat als je persoonsgegevens gaat bekijken?
Wil je anders een printscreen sturen met waar je de gegevens wil zien? dan kan ik specifieker zien waar eventueel het probleem is.
Ik hoor je graag!  Met vriendelijke groet, Barbara

Offline

#3 2016-05-22 19:05:48

Robbodo
Member

Re: Importeren Bankrekenummer (t.a.v.)

Bedankt voor je reactie. Ik ben er ondertussen achter dat wanneer ik 1 veld 'Bankrekening' aanmaak van het type Bankrekening, dat ik 4 velden krijg:
Iban / Bic, t.n.v. en plaats.

Als ik vervolgens de relaties importeer, vervolgens ga naar 'overzicht per relatietype', kies voor 'personen', de detailgegevens van een willekeurige persoon selecteer, rechts bovenin klik op 'Weergaveinstellingen', 'Personen direct bewerken' aan haak en ten slotte druk op 'instellingen opslaan', dan zie ik naast het bankrekeningnummer eindelijk ook het t.n.v. veld in de detailweergave van een persoon!

Offline

Board footer

Powered by FluxBB