Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2014-01-22 17:49:05

SVM Nijmegen
Member

Fout bij handmatig afvinken/afhandelen

Hallo,

Mijn uitdaging: onder mijn debiteurenrekening op m'n balans staan wat rode letters: een verschil van 2 eurocent tussen het bedrag bij debiteuren en het openstaand saldo. Er staat dus 2 cent meer open dan er bij debiteuren staat. Na wat zoeken in dit forum vond ik: . Onderaan die pagina staat waarschijnlijk mijn probleem: er is een fout gemaakt bij het handmatig afvinken/afhandelen. Blijkbaar is er ooit iets handmatig afgehandeld wat op 2 cent na elkaar niet heeft opgeheven. Wellicht een typefout, maar ik kan die boekingen nergens meer terugvinden, en de fout dus ook niet herstellen. Hebben jullie enig idee hoe ik die alsnog kan terugvinden? N.B.: Het screenshot onderaan de pagina is niet precies wat ik zie: dezelfde rode foutmelding staat onder Debiteuren, met een verschil van 2 eurocent. Ik ben heel benieuwd naar jullie reactie!

Groet,

Thijs

Offline

#2 2014-01-23 14:20:25

conscribo
Administrator

Re: Fout bij handmatig afvinken/afhandelen

Beste Thijs,

Je hebt twee opties:
1: Je kunt de fout proberen op te sporen met de uitleg op deze pagina:



2: Omdat het 2 cent is, kun je ook ervoor kiezen om een universele boeking aan te maken van 2 cent tussen de debiteuren en een rekening 'incidentele winsten/verliezen' en deze vervolgens handmatig af te vinken.

De eerste optie adviseren we op het moment dat het om een groot bedrag gaat. In jouw geval zou ik het tweede geval kiezen!

Offline

#3 2014-01-23 14:41:22

SVM Nijmegen
Member

Re: Fout bij handmatig afvinken/afhandelen

Beste Beheerder,

Helemaal geweldig, met optie 2 is het opgelost! Veel dank voor de snelle reactie en de goede service! :-D

Groet,

Thijs

Offline

Board footer

Powered by FluxBB