Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2014-01-31 19:57:26

Cor de Bruin
Member

Afletteren, verrekenen debiteurenrekening.

Hallo

Ook ik heb een vraag over het "Afletteren/Verrekenen" van de contributies.

De leden waarbij niet wordt geïncasseerd en die zelf hun contributie hebben voldaan, daarbij gaat het verrekenen na enig proberen wel goed.

Maar de contributies en bijdragen die zijn geïncasseerd, daarbij gaat er bij mij het een en ander fout. Ik zie geen kans om alle leden tegelijk af te letteren tegen het op de bank ontvangen bedrag.

Er zijn vandaag nogal wat boekingen op de debiteurenrekening 1200 ontstaan die nergens op slaan.

Overigens is het saldo op de rekening nog steeds correct. Kan je op rekeningniveau (1200) verrekenen?

Wat doe ik fout?

gr
Cor

Offline

#2 2014-02-02 23:39:39

conscribo
Administrator

Re: Afletteren, verrekenen debiteurenrekening.

De contributies die zijn geincasseerd zijn als het goed is als 1 universele boeking geboekt tussen de rekening bank en rekening debiteuren (1200 in uw geval). U kunt deze in 1 keer afhandelen door te kiezen voor 'inning afhandelen' in de automatische inning waar u de opdracht heeft aangemaakt. U leesst hier meer over in dit onderdeel in de handleiding:

Offline

Board footer

Powered by FluxBB