Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2016-11-21 23:14:48

woutervermeersch
Member

vooruit ontvangen contributie niet te koppelen na afsluiten vorig jaar

Beste,

er is door 1 lid contributie overgemaakt in boekjaar 15/16. begindatum van huidige jaar is 1 september. Volgens de handleiding
zou ik de automatische inning die nu nog open staat kunnen koppelen door de eerder gemaakt universele boeking om te zetten naar een betaling. Het boekjaar 15/16 is echter al afgesloten en ik krijg deze fooutmelding:     Fout:
De boeking dient tenminste 1 debiteuren/crediteurenregel te bevatten om deze om te kunnen zetten

Er is namelijk nu al een boeking gemaakt met 1:Balans.

Hoe kan ik nu de inning en de vooruit ontvangen contributie (die trouwens netjes op een debiteur/crediteur rekening staat, zoals uitgelegd in de handleiding) aan elkaar koppelen?
En is het noodzakelijk dat het vorig boekjaar in dit geval nog niet mak afgesloten worden? Kan dat dan duidelijk vermeld worden in de handleiding voor de opvolgers volgende jaren?
Alvast bedankt,
wouter

Offline

#2 2016-11-22 10:16:43

Mathijs
Administrator

Re: vooruit ontvangen contributie niet te koppelen na afsluiten vorig jaar

Het kan zijn dat je de boekingen handmatig moet gaan afhandelen. Meer informatie daarover vindt u hier:


Indien u er op deze wijze er niet uit komt, dan wil ik u vragen een telefonische afspraak te maken. Dan zullen wij u helpen om dit probleem op te lossen.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB