Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2017-01-08 17:21:12

TVDuinvliet
Member

Verwerking van debiteuren na afsluiten boekjaar.

Ons vorige boekjaar eindigde op 30-09-2016. Ik ben toen gan werken in het volgende boekjaar en heb het afgelopen boekjaar daadwerkelijk afgesloten na goedkeuring door de ledenvergadering, eind november.

Nu blijken er nog te betalen contributies open te staan, die beslist betaald zijn, ook verwerkt zijn en elders in het boekhoudsysteem als zodanig geregistreerd staan. Vooral bij de Incidentele Inning rondes staan er betaling open, die wel gemaakt zijn. Het saldo onder balansrekening 1300 Debiteuren, klopt dan ook niet met wat ik volgens mij nog moet ophalen.

Hoe komt dit en hoe kan ik dit corrigeren?

Albert-Jan Tamboezer

Offline

#2 2017-01-09 12:41:46

Mathijs
Administrator

Re: Verwerking van debiteuren na afsluiten boekjaar.

Hoe dit komt is op afstand heel moeilijk te zeggen. Mogelijk heeft u de boekingen verkeerd weggeboekt of niet gekoppeld.
Kunt u screenshots sturen naar support@conscribo.nl of een telefonische afspraak inplannen op .
Dan kunnen wij beter kijken naar uw situatie en met u meezoeken naar de goede manier om dit te verwerken.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB