Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2018-01-17 16:45:28

dickam
Member

Dotatie overzichten - huisstijl

Het menu-item "Dotatierapportage" levert in de uitvoering problemen op:

Stap 1: het "genereren" van de overzichten gaat prima.

Stap 2: het "publiceren" van de overzichten levert problemen op bij het kiezen van de huisstijl.

Standaard staat Automatische stijl geselecteerd en deze keuze werkt wel, maar levert niet de gewenste lay-out op.

Een andere huisstijl kiezen werkt niet en dat wordt waarschijnlijk veroorzaakt doordat er bij "Huisstijlen beheren" het nodige mis gaat, omdat daar gemaakte huisstijlen qua indeling (koptekst-inhoud-voettekst" wel opgeslagen worden, maar de tekst en veldcodes niet.

In de versie van vorig jaar werkte een en ander wel, dus mijn verzoek is om deze fout te herstellen.

Dick Mostert

Offline

#2 2018-01-18 10:16:07

Mathijs
Administrator

Re: Dotatie overzichten - huisstijl

Bedankt voor het melden. We zullen hier begin volgende week naar kijken.
De huisstijl is bedoeld om de marges en header en footer op te slaan. De inhoud wordt daar niet in meegenomen.
Dat wordt bepaald bij de publicatie instellingen.

Zou je ons een mail willen sturen met je opmerking en suggestie (support@conscribo.nl), dan kunnen we jou wat beter op de hoogte houden volgende week.

Offline

#3 2018-01-18 14:37:56

dickam
Member

Re: Dotatie overzichten - huisstijl

Heb ik inmiddels gedaan

Offline

#4 2018-01-18 14:38:54

Mathijs
Administrator

Re: Dotatie overzichten - huisstijl

dank u wel

Offline

#5 2018-01-24 14:22:24

dickam
Member

Re: Dotatie overzichten - huisstijl

Ik heb van André antwoord gekregen.
Een aantal issues zijn opgelost, maar in mijn reply aan André heb ik aangegeven nog niet helemaal tevreden te zijn.

Daar heb ik nog geen reactie op ontvangen.

Offline

#6 2018-01-24 14:44:18

Mathijs
Administrator

Re: Dotatie overzichten - huisstijl

Beste Dick,
De mail is wel ontvangen en doorgegeven aan Andre. De verwachting is dat hij deze week of volgende week daarop antwoord.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB