You are not logged in.
Ik heb meer dan 500 emails verzonden met vooraankondigingen van incasso's en met facturen. Tot enige tijd na het verzenden kon ik die emails nog zien in mijn email overzicht, maar nu is dat overzicht leeg. Is het mogelijk de verzonden emails nog op te halen, zodat ik kan zien wat ik wanneer aan welk lid heb verstuurd? Zo niet, kan ik dan een instelling wijzigen om de verzonden emails langer in het overzicht te bewaren?
Albert-Jan Tamboezer
Offline
Alle e-mails blijven bewaard en te zien op het tabblad 'Verzonden'. U gaat hiervoor naar het menu 'Relatiebeheer', 'beheer', 'e-mails'.
Alleen als u de e-mails zelf verwijderd verdwijnen deze.
Offline
Ik blijf problemen hebben met het terugvinden van verzonden emails. Als ik nu naar relatiebeheer/overige overzichten/emails ga, is de tab "verzonden" leeg. De emails blijven daar een tijdje zichtbaar, maar verdwijnen na enige tijd, zonder dat ik ze zelf verwijder. Heeft U een oplossing voor dit probleem? Is er een instelling die ik moet aanpassen?
Albert-Jan Tamboezer
Offline
Bij mij kon ik het oplossen door te sorteren op datum. Ineens was alles zichtbaar.
Offline
Beste VolkstuinVTV
Komt dit bij jullie nog steeds voor dat als je de verzonden map opent, hier niets zichtbaar wordt? Want dan willen we graag kijken of we daar een oorzaak voor kunnen vinden, want dat is natuurlijk niet wenselijk.
We horen graag van je, eventueel kan je een mail sturen naar support@conscribo.nl
Offline