Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2018-06-02 22:33:41

MBT
Member

Ledenadministratie perikelen

Ik ben bezig om bestaande leden administratie over te brengen naar Conscribo, lukt aardig maar loop tegen een paar zaken aan welke ik wil oplossen.

1.  ik zie geen tijd notatie veld. (wel datum velden aanwezig) is deze ergens aanwezig?

2.  elke commissie wil andere gegevens uit de database. In het mogelijk om vaste rapportage templates te creëren?

3.  onze administrateur mag alleen  facturen maken en versturen per mail, is dit ergens af te vangen?

Hopende dat iemand een oplossing weet.

Offline

#2 2018-06-04 10:16:47

Mathijs
Administrator

Re: Ledenadministratie perikelen

Er is inderdaad geen tijd notatieveld en deze zal op (korte) termijn ook niet aanwezig zijn. Als alternatief zou je daar een tekst of woord(en) veld voor kunnen gebruiken.

Wat bedoel je precies met vaste rapportages? Iedereen kan een overzicht maken van het relatieoverzicht en deze als weergave opslaan, zodat je deze terug kan vinden. Zeer binnenkort zal het ook mogelijk zijn om bepaalde relatiegegevens te blokkeren voor specifieke gebruikers, zodat niet iedereen alles kan zien.

Om gebruik te kunnen maken van het aanmaken van facturen, dien je toegang te hebben tot de boekhouding. Op het moment dat er een factuur wordt aangemaakt, wordt er namelijk ook een boeking aangemaakt en als je geen rechten hebt om een boeking aan te maken, is het dus ook niet mogelijk om facturen aan te maken.
Het versturen van mail kan je apart afscheiden van het boekhouding gedeelte, maar de facturatie is daar een vast onderdeel van.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB