Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2018-08-03 16:37:30

revuelindenheuvel
Member

Leden administratie

We zijn een revuegezelschap met ongeveer 100 leden. Nu hebben wij ook een historisch overzicht van relaties welke aan diverse revues hebben deelgenomen. Nu heb ik relatiegroepen aangemaakt met revue 1987, revue 1989, revue 1991 enz. Ik kan nu een relatie aan die revue koppelen waar deze relatie aan heeft deel genomen.

Mijn vraag : hoe kan ik nu een overzicht crieeren van alle relaties met de bijbehorende revue waar deze persoon aan heeft deelgenomen ???

vb                 

naam    revue    1987       1989       1991     1993 enz
piet                         1              1             1         
klaas                       1                              1             1


John Brouns Revue lindenheuvel

Offline

#2 2018-08-08 10:17:27

Mathijs
Administrator

Re: Leden administratie

De enige manier om dat te doen is om een relatieveld aan te maken en aan te geven bij welke groepen de desbetreffende relatie onderdeel van is. Ik durf niet helemaal te zeggen dat je het overzicht krijgt wat je nu zou krijgen.

Andere mogelijkheid is om niet te werken met groepen, maar per revue een veld aan te maken met 'heeft deelgenomen in 1987' etc. Maar dat betekend dat je een veld kwijt bent per revue en dat kan mogelijk niet wenselijk zijn.

Als je mogelijk nog andere oplossingen zoekt, kan ik proberen met je mee te denken.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB