Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2019-01-02 11:19:56

M. Janssen
Member

importeren oude boekhouding uit ander pakket

Onze oude boekhouding (2016+2017) is gemaakt in Gravita, nu lijkt het dat ik deze bestanden kan exporteren en weer kan importeren in Conscribo.
Kan ik deze oude boekhoudingen overhalen naar Consribo (boekjaren bestaan nog niet in Conscribo), voor 1 totaal overzicht van onze boekhouding?
Wat zijn de gevolgen als ik dat doe?


Marijn

Offline

#2 2019-01-10 10:56:33

Mathijs
Administrator

Re: importeren oude boekhouding uit ander pakket

Je kan een eerder boekjaar of boekjaren exporteren naar een XAF/auditfile en dat bij ons inlezen. Het enige gevolg wat dat heeft is dat een backup inlezen ervoor zorgt dat de gehele administratie wordt leeggemaakt.
De reden daarvoor is dat wij niet kunnen garanderen dat het XAF bestand dezelfde gegevens heeft als de administratie op dat moment. Voor de zekerheid maken we dus alles in de administratie leeg en lezen we dat vervolgens in.
Dus als je al gegevens in Conscribo hebt staan, weet ik niet of het handig is de export nog in te lezen. Mocht je nog geen gegevens hebben of gegevens hebben wat je eventueel opnieuw kunt toevoegen, dan is het geen probleem.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB