Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2019-04-16 23:20:29

annette
Member

ná verwerking ingelezen afschriften toch nog onverwerkte afschriften

Hallo,

Wanneer ik bij de bankregels de kosten heb gecodeerd, de juiste aflettering van debiteuren heb gecontroleerd en eventueel heb aangevuld met juiste factuurnummers dan kan ik mijn regels verwerken.
Bij de verwerking kreeg ik geen foutmelding maar toch geeft het systeem aan dat er nog onverwerkte transacties zijn.
3 pogingen gedaan, met uiterste nauwkeurigheid maar het probleem blijft. Ik ben zeer benieuwd wat hier verkeerd gaat.

Groet Annette

Offline

#2 2019-04-17 09:28:11

Mathijs
Administrator

Re: ná verwerking ingelezen afschriften toch nog onverwerkte afschriften

Kan het zijn dat je na het verwerken van een transactie op 'Uitstellen' hebt geklikt? Dat is namelijk de knop waarbij je tegen Conscribo zegt dat je ze nu niet wilt verwerken en dat later gaat doen.
Dan geeft Conscribo geen foutmelding en verwerkt hij deze transacties ook niet.

Mocht het iets anders zijn, wil je dan contact met ons opnemen via een telefonische afspraak: , Dan kijken we met je mee en zoeken we naar de oplossing.

Het forum bekijken wij niet elke dag. Voor snellere reactie kan je ons ook mailen via support@conscribo.nl

Offline

Board footer

Powered by FluxBB