Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2019-06-02 17:51:51

peterfrunt
Member

kostenplaatsen

1.
wij willen onze algemene kosten verdelen over 3 kostenplaatsen. Namelijk: FMC- BMX - MTB
dit is nu niet mogelijk.
ik moet nu meer reeksen grootboekrekeningen aanmaken. b.v. kantoorkosten fmc - kantoorkosten bmx kantoorkosten mtb enz.

VRAAG: is het mogelijk dat dit wordt ingebouwd in jullie pakket?

2.
is het mogelijk om in het journaal een grootboekrekening te corrigeren als er op een foutieve grootboekrekening is geboekt?
Of kan dit alleen gecorrigeerd worden d.m.v, een correctieboeking?

ik verneem het graag.
FMC The Whoopers
Peter Frunt

Offline

#2 2019-06-02 17:55:53

peterfrunt
Member

Re: kostenplaatsen

wij willen onze algemene kosten verdelen over 3 kostenplaatsen. Namelijk: FMC- BMX - MTB
dit is nu niet mogelijk.
ik moet nu meer reeksen grootboekrekeningen aanmaken. b.v. kantoorkosten fmc - kantoorkosten bmx kantoorkosten mtb enz.

VRAAG: is het mogelijk dat dit wordt ingebouwd in jullie pakket?

2.
is het mogelijk om in het journaal een grootboekrekening te corrigeren als er op een foutieve grootboekrekening is geboekt?
Of kan dit alleen gecorrigeerd worden d.m.v, een correctieboeking?

ik verneem het graag.
FMC The Whoopers
Peter Frunt

Offline

#3 2019-06-03 13:19:49

Mathijs
Administrator

Re: kostenplaatsen

Zolang je een boekjaar niet hebt afgesloten, dan kan je elke boeking aanpassen zoals je wenst. Een correctie boeking is natuurlijk ook nodig, maar niet verplicht. Handmatig aanpassen kan ook. Uitzonderingen daargelaten, als het via een factuur of een van de inningen is aangemaakt, dan moet je mogelijk de boeking/factuur verwijderen en nogmaals aanmaken.

We zijn bezig met het aanpassen van het boeken binnen Conscribo. Naar alle waarschijnlijkheid zal kostenplaatsen hier een onderdeel van zijn.
Hoelang het zou duren voordat deze wijziging klaar is om online te zetten, kan ik op dit moment niet zeggen.

Het forum bekijken wij niet elke dag. Voor snellere reactie kan je ons ook mailen via support@conscribo.nl

Offline

#4 2021-02-26 18:54:39

carolvanojik
Member

Re: kostenplaatsen

Vraag aan Mathijs.
Hallo Mathijs. Op een vraag betreffende "kostenplaatsen" antwoordde je op 3-6-2019 dat jullie bezig waren met het aanpassen van het boeken binnen Conscribo. En dat naar alle waarschijnlijkheid kostenplaatsen daar een onderdeel van zal zijn.
Zou je bij benadering kunnen zeggen wanneer een en ander gerealiseerd zal zijn?
Dit onderwerp is voor ons momenteel heel actueel, aangezien wij sinds 1 januari 2021 geconfronteerd zijn met een gewijzigd subsidieprotocol van de gemeente. We hebben nu te maken met een begroting die we moeten indien op basis van projecten. En het gaat dan met name om de wijze van verantwoording per jaar. Je begrijpt dat een administratie die met kostenplaatsen ingericht kan worden ons daarbij enorm zou helpen. Vandaar mijn vraag. Ik hoor graag van je.
Vriendelijke groet, Carol van Ojik, penningmeester van Muziekvereniging Excelsior Lonneker.

Offline

#5 2021-03-02 13:20:43

Mathijs
Administrator

Re: kostenplaatsen

We kunnen niet met benadering zeggen wanneer dat definitief gaat komen. Mede door Corona hebben we regelmatig grote vertragingen in het proces, dus garanties of voorspellingen kunnen we niet maken.

Muziek verenigingen maken ook wel grootboekrekeningen per project. Mogelijk is dat een optie voor jullie om te realiseren in de tussen tijd.

Het forum bekijken wij niet elke dag. Voor snellere reactie kan je ons ook mailen via support@conscribo.nl

Offline

Board footer

Powered by FluxBB