Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2020-01-24 12:29:32

MeesDekker
Member

Verzamelfactuur

Wij geven als vereniging een blad uit, waarop men zich kan abonneren. Sommigen doen dat via een verzendhuis (bv. bibliotheken).

Dat verzendhuis behoort van ons één factuur te krijgen waarop alle abonnementen die via dat verzendhuis lopen, staan opgesomd. Hoe kan ik een dergelijke factuur maken? Je zou dit kunnen vergelijken met een gezin dat één factuur krijgt waarop alle gezinsleden staan.

Ik heb al een verbinding gemaakt tussen het verzendhuis en de klanten van dat verzendhuis, maar ben nog niet geslaagd om een "verzamelfactuur" voor het verzendhuis te maken.

Last edited by MeesDekker (2020-01-24 12:31:48)

Offline

#2 2020-01-27 10:47:19

Mathijs
Administrator

Re: Verzamelfactuur

het makkelijkste is om Incidenteel innen te gebruiken en dan niet te groeperen op basis van relatie, maar op basis van adres of postcode/huisnummer.

Offline

#3 2020-01-27 11:34:40

MeesDekker
Member

Re: Verzamelfactuur

Het probleem is hier dat de klanten van het verzendhuis allemaal verschillende postcodes etc hebben. Dus die groepering gaat niet werken. Het verzendhuis zelf is bovendien geen abonnee.

Suggesties zijn welkom.

Offline

#4 2020-01-27 11:35:41

Mathijs
Administrator

Re: Verzamelfactuur

je kan het ook doen op basis van een eigen gemaakt veld, dat je een unieke code maakt voor iedereen die op dezelfde factuur moet staan of iets dergelijks. Maar daar moet je dan een beetje slim mee om gaan. Of (als het niet zoveel verzendhuizen zijn) handmatig de factuur aanmaken.

Het forum bekijken wij niet elke dag. Voor snellere reactie kan je ons ook mailen via support@conscribo.nl

Offline

#5 2020-11-23 14:40:08

antonvanderlelie
Member

Re: Verzamelfactuur

Ik zou graag willen weten hoe dit uiteindelijk is opgelost want ik heb dezelfde situatie. Het is zoveel professioneler en klantvriendelijker door één verzamelfactuur te kunnen sturen naar bv een gezin. Als dit vanuit de automatische inning niet kan is dat echt een gemis.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB