Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2014-04-18 21:37:55

BTVE68secr
Member

Kan ik de volgorde van de relatiegroepen aanpassen?

Bij het invoeren van nieuwe relaties kan onderaan de pagina worden aangevinkt in welke relatiegroepen die nieuwe relatie kan worden ingedeeld. Kan de volgorde van deze relatiegroepen op het formulier worden aangepast, bv alfabetisch of de meestvoorkomende eerst?
Rob Laroy

Offline

#2 2014-04-22 15:46:00

conscribo
Administrator

Re: Kan ik de volgorde van de relatiegroepen aanpassen?

Nog niet! maar het is een goed idee. Zeer binnenkort wordt het ook mogelijk om de gegevens te groeperen. we gaan kijken of deze optie daar ook in betrokken kan worden. Bedankt voor de suggestie!

Offline

#3 2015-12-02 11:32:41

Willam
Member

Re: Kan ik de volgorde van de relatiegroepen aanpassen?

We zijn nu ruim een jaar later maar ik heb daar nog niets van gezien. Heeft u enig idee wanneer dit gerealiseerd gaat worden.

Offline

#4 2016-03-20 13:25:11

BTVE68secr
Member

Re: Kan ik de volgorde van de relatiegroepen aanpassen?

In het keuzemenu aan de linkerkant staan alle relatiegroepen in een volgorde die we zelf niet kunnen aanpassen. Met name bij het groter worden van die lijst wordt de wens om die lijst te kunnen sorteren ook groter. Staat dit nog op de list van "op korte termijn te realiseren onderwerpen"?

Offline

Board footer

Powered by FluxBB