Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2020-05-28 00:37:05

Evert
Member

willekeurige groepering van ingekomen/verzonden mails

Wij maken met meerdere mailboxen gebruik van conscribo. Soms gebeurt het wel eens dat een mail naar meerdere gebruikers wordt verstuurd. Als een mail voor de eerste keer naar meerdere gebruikers wordt verstuurd, dan zie ik de mail meestal in alle gebruikersmailboxen als uniek item terug. Oftewel: als iedereen zijn eigen mailbox opent ziet hij/zij dat er een nieuwe mail is.

Als er echter een paar keer heen en weer wordt gemaild, met meerdere gebruikers in de To of Cc, dan verdwijnt de gemeenschappelijke mail uit de meeste inboxen en komt hij uiteindelijk maar in 1 inbox te staan. In welke is niet te voorspellen (of: ik heb er nog geen patroon in gezien). Enig idee wat hier aan de hand is, en kan dit uitgezet worden, oftewel dat iedereen uiteindelijk in zijn/haar eigen mailbox de gehele mailconversatie ziet?

Offline

#2 2020-05-28 11:37:03

Mathijs
Administrator

Re: willekeurige groepering van ingekomen/verzonden mails

We moeten zeggen dat het mailen van en naar elkaar binnen het systeem niet gebruikelijk is. Ik kan mij voorstellen dat Conscribo na een tijdje niet meer weet bij wie het nu hoort en daar misschien een keer een keuze in maakt. Zijn de mails wel bij iedereen zichtbaar in de archiefmappen?
Als je wenst dat we hier verder naar kijken in jullie situatie (en administratie), dan willen wij je vragen daar een mail over te sturen.

Het forum bekijken wij niet elke dag. Voor snellere reactie kan je ons ook mailen via support@conscribo.nl

Offline

Board footer

Powered by FluxBB