Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2020-12-19 13:35:56

antonvanderlelie
Member

Incasso opdracht kunnen maken vanuit "Nieuwe factuur"

Via "nieuwe factuur" kan je snel een factuur maken voor nieuwe leden maar je kan hier geen incasso-opdracht van maken. Hoe kan ik toch een incasso opdracht voor de bank genereren? Of kan dat echt alleen maar vanuit incidenteel innen ?

Probleem bij incidenteel innen is weer dat je daar niet meerdere producten tegelijk en gespecificeerd kan factureren, bv inschrijfgeld en contributie.

Offline

#2 2020-12-21 10:26:07

Mathijs
Administrator

Re: Incasso opdracht kunnen maken vanuit "Nieuwe factuur"

Dat is niet mogelijk met nieuwe factuur en dien je incidenteel innen of automatisch innen te gebruiken.

Ik begrijp je opmerking over incidenteel innen met meerdere regels niet, want dat is juist bij incidenteel innen mogelijk. Maak eerst alle regels aan bij concepten voordat je de boekingen aanmaakt. Conscribo zal daarna de regels groeperen per relatie. Zie  voor meer informatie.

Het forum bekijken wij niet elke dag. Voor snellere reactie kan je ons ook mailen via support@conscribo.nl

Offline

#3 2020-12-21 20:50:53

antonvanderlelie
Member

Re: Incasso opdracht kunnen maken vanuit "Nieuwe factuur"

Bedankt voor de reactie Mathijs. Vraag over jullie standaard tekst onder een reactie over het niet elke dag bekijken van het forum; het lijkt mij dat dit forum dé plek zou moeten zijn waar je meldingen kan doen zodat ook andere gebruikers weten wat er speelt en waar anderen eventueel ook tegen aan lopen. Zeker gezien het feit dat er geen overzicht voor handen is of komt waarop alle openstaande wensen en bugs staan.

Kunnen jullie niet standaard een seintje krijgen wanneer hier een nieuw bericht geplaatst wordt zodat je dat niet apart in de gaten hoeft te houden? Zoals mogelijk is door je te abonneren op een bericht. Anders wellicht een ander soort forum gebruiken als dat technisch niet mogelijk is hier.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB