Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2021-01-24 22:33:27

Marco
Member

Opmerkingen bij begroting - rekeningen met 0 euro

Dag,

Bij het maken van de begroting zou ik ook graag opmerkingen willen maken bij rekeningen waar geen inkomsten of uitgaven begroot worden. Soms schuiven bedragen door bijvoorbeeld, of plan je eens een jaar géén kosten in. Maar de opmerkingen bij 'lege posten' verdwijnen steeds bij het opslaan. Is er manier om deze opmerkingen alsnog op te slaan?

Offline

#2 2021-01-25 11:10:18

Mathijs
Administrator

Re: Opmerkingen bij begroting - rekeningen met 0 euro

Deze optie is er op dit moment niet, de opmerkingen zien wij als toelichting op de gegeven bedragen. Ik begrijp dat in jullie situatie het handig kan zijn om bij 0 bedragen ook de opmerkingen op te slaan. Ik zal intern bespreken of we dit toelaten of niet.

Het forum bekijken wij niet elke dag. Voor snellere reactie kan je ons ook mailen via support@conscribo.nl

Offline

#3 2021-01-25 11:12:08

Marco
Member

Re: Opmerkingen bij begroting - rekeningen met 0 euro

Wat je zegt klopt. Als het mogelijk zou worden ze het ons (maar waarschijnlijk ook anderen) erg helpen.

Offline

#4 2021-02-04 18:28:54

antonvanderlelie
Member

Re: Opmerkingen bij begroting - rekeningen met 0 euro

Ik deel deze wens.

Offline

#5 2021-06-07 11:12:12

Mathijs
Administrator

Re: Opmerkingen bij begroting - rekeningen met 0 euro

Goedendag,

Ik wou jullie laten weten dat het vanaf vandaag mogelijk is om toelichten bij begrotingen op te slaan, ondanks dat er geen bedrag is ingevuld.

Het forum bekijken wij niet elke dag. Voor snellere reactie kan je ons ook mailen via support@conscribo.nl

Offline

#6 2022-04-05 21:21:47

Marco
Member

Re: Opmerkingen bij begroting - rekeningen met 0 euro

Top! Dat is fijn nieuws om te horen smile.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB