Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2021-05-02 10:50:21

hartoptempo
Member

openstaande transacties

als ik op het inlogscherm (start) kijk bij 'Openstaande transacties' zie ik bij langer dan 2 maanden veel boekingen staan die ik waarschijnlijk op een verkeerde code heb geboekt, het gaat om betaalde contributie uit een batch, die heb ik niet geboekt op 1300: Debiteuren, maar op 1310: Contributie, betreft boekingen uit januari 2021. Kan ik deze boekingen nog omzetten naar 1300: Crediteuren?

Offline

#2 2021-05-03 13:49:52

Mathijs
Administrator

Re: openstaande transacties

Dat ligt eraan hoe je het geboekt hebt. Als je in de inning hebt aangegeven dat je het via 1300 wilt laten lopen, is dat mogelijk niet meer te veranderen.
Enige optie is dan alle transacties verwijderen en opnieuw aanmaken. Maar of je daar echt mee geholpen wordt, durf ik niet te zeggen.
Meestal in deze situaties adviseer ik de situatie nu te laten voor wat het is, en in de toekomst het anders aan te pakken.

Het forum bekijken wij niet elke dag. Voor snellere reactie kan je ons ook mailen via support@conscribo.nl

Offline

#3 2021-05-04 20:56:50

hartoptempo
Member

Re: openstaande transacties

Oke, dank, laat ik het zo staan

gr Pieter

Offline

Board footer

Powered by FluxBB