Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2021-05-15 17:22:36

Erpee1971
Member

Ik loop vast in "Leeftijdscategorieën en contributie"

Ik volg de uitleg op , "Leeftijdscategorieën en contributie".

De eerste 3 stappen gaan perfect en werken goed. Bij de laatste loop ik tegen problemen op.

Bij het veldtype resultaat moet ik kiezen voor "Numeriek veld". Die optie is er niet
Logischerwijs kies ik dan voor bedrag. (Getal ook geprobeerd, laat dezelfde fout zien)


Daarna moet je bij de selectie ergens voor kunnen kiezen, maar de dropdown is leeg.



Hoe nu verder?

Last edited by Erpee1971 (2021-05-15 17:24:58)

Offline

#2 2021-05-17 09:19:40

Mathijs
Administrator

Re: Ik loop vast in "Leeftijdscategorieën en contributie"

Goed dat je het aangeeft. De handleiding loopt op sommige plekken achter met de huidige versie.
Na de volgende grote update zal de handleiding opnieuw bekeken worden en dit soort nuance verschillen worden verwijderd.

Ik denk dat je voor leeftijdscategorie het veldtype resultaat 'Tekst' heb genomen omdat je Tekstveld hebt geïnterpreteerd als Tekst.
Daar zou je, in de huidige versie, moeten kiezen voor Woord(en). Ik denk dat je dan weer het 'Als..Dan..' veld kan aanmaken zoals in de handleiding staat.

Het forum bekijken wij niet elke dag. Voor snellere reactie kan je ons ook mailen via support@conscribo.nl

Offline

Board footer

Powered by FluxBB