Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2021-07-12 22:05:36

Rob Westland
Member

Vooruitbetaalde contributies

Goedendag,

Aan het eind van het jaar verstuur ik de facturen aan alle leden van onze vereniging voor het komend jaar.

Ik heb de diverse factuurproducten daarvoor aangemaakt. Maar de bedragen moeten (nog) niet op de opbrengstrekening geboekt worden aangezien het vooruitbetaalde contributies zijn en ze derhalve nog niet ten gunste van de opbrengsten van dit jaar mogen komen.
Aan het desbetreffende factuurproduct kan ik wel de rekening 1410 "Vooruitbetaalde contributies" hangen, maar ik wil dan wel per 1 januari van het volgend jaar de reeds betaalde facturen 'omboeken' zodat deze dan wel als opbrengste geboekt worden.

Hoe werkt dit in Conscribo? Hoe kan ik dit oplossen?

Mvg,
Rob Westland

Offline

#2 2021-07-13 09:05:25

Mathijs
Administrator

Re: Vooruitbetaalde contributies

Iedereen doet dat op zijn eigen manier, dus kunnen wij daar geen bindend advies over geven.

Wat wij over het algemeen aanraden is om de contributie 'gewoon' te boeken op 1 januari. Dan is die in het goede jaar geboekt. En wanneer dat wordt betaald (en gekoppeld), voor of na 1 januari, maakt voor Conscribo niet uit.

Het forum bekijken wij niet elke dag. Voor snellere reactie kan je ons ook mailen via support@conscribo.nl

Offline

Board footer

Powered by FluxBB