Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2022-06-16 13:58:52

DePenningBaas
Member

Groot negatief bedrag op Mollie tussenrekening

Heyy,

Ik ben de boekhouding voor het jaar aan het afsluiten en door wat rommeligheid staat op de mollie tussenrekening nog een groot negatief bedrag. Ik begrijp dat hoe dat zou moeten werken als volgt is: Een lid betaalt een factuur van x euro via mollie, en zolang mollie dat nog niet heeft overgemaakt, is de waarde van de tussenrekening -x euro. Handig om te kunnen zien wat je nog van Mollie krijgt.

In het begin van het jaar hebben we voordat we conscribo gebruikten, ook gebruik gemaakt van Mollie. Ik neem aan dat een gedeelte van het grote negatieve bedrag op de mollie tussenrekening daar vandaan komt, al zou ik niet echt weten hoe dat zou werken. Kan ik daar wat uitleg over krijgen?

Ook zie ik bij het inlezen van de afschriften van Mollie de Settlements voorbij komen (in het mollie dashboard: Administration -> Settlements). Conscribo heeft die grotendeels automatisch geboekt (alleen bijgeschreven op de bankrekening), maar nu kom ik ook zo'n settlement tegen die conscribo nog niet had verwerkt. Enig idee hoe dat komt? Verwerk ik die net als de andere mollie settlements, namelijk alleen credit op bankrekening? Hoort zo'n settlement niet ook iets met de mollie tussenrekening te doen?

Dus kort samengevat: Op onze mollie tussenrekening staat een heel erg groot negatief bedrag ondanks dat we gewoon uitbetalingen van Mollie hebben gekregen. Hoe los ik dat netjes op?

Offline

#2 2022-06-16 14:44:40

DePenningBaas
Member

Re: Groot negatief bedrag op Mollie tussenrekening

Oke! Probleem 1 gevonden.

Ik had eerder al bankafschriften ingelezen, daardoor stonden de settlements al in conscribo. Alleen zonder de tussenrekening mee te nemen. Zou dat niet automatisch moeten gaan?

Last edited by DePenningBaas (2022-06-16 19:50:22)

Offline

Board footer

Powered by FluxBB