Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2014-07-04 14:34:16

wouterh
Member

Storno's opnieuw incasseren

Hoi,

Het gebeurt regelmatig dat van een of enkele opdrachten de incasso gestorneerd wordt. Het zou handig kunnen zijn het dan een week of wat later nog eens te proberen. Hoe doe je dat, en hoe verwerk je dat dan precies? Wordt het openstaande bedrag dan automatisch verrekend met de tweede, wel gelukte incasso?

Ik vermoed dat het niet heel veel anders is dan wanneer een lid het zelf overmaakt, maar ook daar moet ik zeggen dat het me niet  heel duidelijk is hoe je daar nu precies mee om moet gaan.

Groet,

Wouter

Offline

#2 2014-07-07 15:55:12

conscribo
Administrator

Re: Storno's opnieuw incasseren

Op het moment dat een stornering plaatsvind,dan is het in eerste instantie belangrijk om deze ook te koppelen aan de betalingsverplichting. () . Conscribo zal nu in de automatische inning dit bedrag weer 'open' zetten.

Op het moment dat je bij deze inningsronde nu een nieuwe incassoopdracht aanmaakt, zal Conscribo automatisch alleen voor de nog niet voldane bedragen een incasso aanmaken! Deze worden weer op dezelfde manier verwerkt als bij de initiële opdracht!

Offline

Board footer

Powered by FluxBB