Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2014-09-27 23:33:33

deikelenboom
Member

Koppelen Conscribo met mail/website

Wij zijn nu een jaar over op Conscribo, en ik vroeg me af of het mogelijk is om bijvoorbeeld digitale inschrijfformulieren direct te koppelen aan de leden database? Zou mij (secretaris) een hoop werk besparen. Voor onze website gebruiken wij Wordpress.

Daarnaast vroeg ik me af of het mogelijk is om de ledendatabase met de groepen te koppelen aan de contactendatabase van bijvoorbeeld de Gmail?


Mvg
Daniël

Offline

#2 2014-09-29 17:29:40

conscribo
Administrator

Re: Koppelen Conscribo met mail/website

Plugins in website, of / en het koppelen van formulieren uit websites is een goed idee en zit zeker in de roadmap van Conscribo.

Op dit moment bieden we dit alleen aan via de Conscribo connector. Dit is een gratis stukje functionaliteit waarmee een programmeur een website aan de Conscribo administratie kan koppelen. Hiermee kunnen relaties worden bewerkt, toegevoegd e.d., maar er zit ook een financieel deel in.
De functie wordt op aanvraag ingeschakeld voor de administratie. (Meestal is er eerst een testperiode voor de ontwikkelaar op een aparte administratie)

Wat betreft het koppelen aan gmail, dat is helaas niet mogelijk.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB