You are not logged in.
L.S.,
De afgelopen week probeerde ik de contributie te innen, dit lukte echter niet omdat ik onder het kopje
'Inrichting mandaatregister'
Het veld 'Datum ondertekening incassocontract' moet invullen.
Daar geeft hij aan: "Fout: geen geschikte velden gevonden".
Ik heb geprobeerd een geschikt veld te creëren, dit is mij echter niet gelukt.
Mijn voorgangers konden wel incasseren, dus de vraag is hoe ik dit kan oplossen opdat er geïncasseerd kan worden.
Ik verneem graag van u.
Met vriendelijke groet,
Offline
Bij incasso's via SEPA, is het verplicht een datum bij te houden waarop de machtiging is getekend. Vaak kunt u hier b.v. ook de startdatum van het lidmaatschap voor gebruiken. In uw geval bevat uw administratie helemaal geen datumvelden. U voegt via de ledenadministratie een datumveld hiervoor toe, en kiest deze vervolgens bij de incassoinstellingen. Meer informatie hierover vindt u hier:
Offline