Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2021-01-25 11:41:21

Gijs Rap-Holland
Member

Gegevens wijzigen via webformulier

Dag,

Ik ben de secretaris van een motorrace club, waarbij de leden de onhandige eigenschap hebben, dat ze elk jaar of paar jaar in een andere klasse/competitie willen mee doen.
Is het mogelijk een formulier te maken waarin de leden zelf hun gegevens kunnen wijzigen ?  Adres wijzigingen, andere klasse, ander rijnummer ?

Ik kan me voorstellen dat dit de administratie kwetsbaar maakt voor misbruik, je wil niet dat een buitenstaander ruimte krijgt om van alles te veranderen, maar hoe is dit bij andere verenigingen geregeld ?

Ik lees het graag.


Met vriendelijke groet,
Gijs Baron

Offline

#2 2021-02-01 10:39:57

Mathijs
Administrator

Re: Gegevens wijzigen via webformulier

Op dit moment is dat niet mogelijk. We hebben dat op de wensen lijst staan dat leden dan ook hun gegevens zien, maar daar zijn we op dit moment niet mee bezig. Wel kan je een toevoegingsformulier gebruiken als wijzigings formulier. Zie  voor meer informatie. Bijvoorbeeld in de video minuut 7.

Het forum bekijken wij niet elke dag. Voor snellere reactie kan je ons ook mailen via support@conscribo.nl

Offline

Board footer

Powered by FluxBB