Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2021-04-12 16:59:25

LADMKVEO
Member

Lijst maken met inschrijving voor een bijeenkomst

Voor een ledenvergadering heb ik een webformulier "deelnemer ALV" aangemaakt.
Tevens heb ik hiervoor een relatietype aangemaakt met de velden:
Naam, e-mail en "vinkje" indien ja.  (allemaal verplichte velden)

Cfm verwachting krijg ik netjes per mail de aanmelding binnen.
Deze wil ik vervolgens invoeren bij "aanmelding ALV" met een uniek volgnummer beginnende met A[volgnummer]

Ik geef aan dat ik deze wil toevoegen aan de relatietype "deelnemer  ALV" (en niet aan mijn reguliere database van de ledenadministratie)
De naam en het "vinkje" verschijnen netjes; echter het ingevoerde e-mail adres wordt niet meegenomen.

Wat zou er aan de hand kunnen zijn??

Mvg
Bernard Revet (evt tfn af te doen)

NB: 
wil niet toevoegen aan de bestaande relaties omdat er soms (type)fouten worden gemaakt of afwijkende waarden zijn.
Het is nl niet zichtbaar wat de originele invulling is. Daardoor kun je onverhoopt de database vervuilen
Wil alleen met relatietype "deelnemer ALV"  een lijst maken en na gebruik verwijderen.
Of is er een andere manier om alleen het "vinkje" toe te voegen aan de ledenadministratie?

Offline

#2 2021-04-13 09:13:03

Mathijs
Administrator

Re: Lijst maken met inschrijving voor een bijeenkomst

Dat kan ik zo niet zeggen. Misschien heb je het veld aangepast en wordt het in het formulier niet meer herkend. Mijn tip zal zijn om in het formulier een nieuwe verwijzing naar het veld te maken en op die manier te kijken of het wel lukt. Lukt dat niet, neem mail contact met ons op en kunnen wij met je verder kijken.

Het forum bekijken wij niet elke dag. Voor snellere reactie kan je ons ook mailen via support@conscribo.nl

Offline

Board footer

Powered by FluxBB