Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2021-04-29 17:01:04

linda-hbgh
Member

Gebruikersgroep penningmeester rechten op financiële instellingen

Ik ben als ICT'er beheerder van Conscribo van een coöperatie. Ik heb een gebruikersgroep "Penningmeester" aangemaakt, met volledige rechten op de financiële administratie. Wat ik niet begrijp is waarom een gebruiker die toegewezen is aan deze groep, de financiële instellingen niet kan aanpassen, zoals het rekeningschema of de sjablonen voor de facturen. Kunnen alleen beheerders hierbij? Dat lijkt me niet echt handig, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat de penningmeester ook alle andere admin-rechten krijgt.

Offline

#2 2021-05-03 13:48:31

Mathijs
Administrator

Re: Gebruikersgroep penningmeester rechten op financiële instellingen

Voor de instellingen, zoals rekeningschema, e-mail instellingen, financiële instellingen, zijn wij van mening dat alleen de beheerder van de administratie dat mag doen. Vandaar dat iemand met alleen volledige rechten op de financiën dit niet mag doen.

Het forum bekijken wij niet elke dag. Voor snellere reactie kan je ons ook mailen via support@conscribo.nl

Offline

Board footer

Powered by FluxBB