Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2021-09-08 14:17:39

DePenningBaas
Member

Automatisch aanmaken en versturen factuur na invullen vormulier

Is het mogelijk om automatisch een factuur + betaallink te genereren als aspirant-lid een formulier heeft ingevuld?
Zo nee, hoe kan ik dit dan het makkelijkst doen?

Nu hebben aspirant-leden een veld met datum van hun inschrijving, en maak ik iedere x dagen een inning aan waar ik selecteer op ingeschreven vanaf de vorige inning.
Voelt een beetje geducttaped, dus zijn hier beter practices voor? Suggesties?

Groetjes,
Vincent

Last edited by DePenningBaas (2021-09-08 14:21:53)

Offline

#2 2021-09-08 17:12:32

DePenningBaas
Member

Re: Automatisch aanmaken en versturen factuur na invullen vormulier

Ik heb nu bedacht dat relatietypes daarvoor chill zijn. Nieuwe inschrijvingen zijn dan van het type aspirant-lid, en zodra deze aan alle stappen hebben voldaan (betalen en overige inschrijvingen) maak ik ze vol-lid. Beter dan met een gegevensveld. Verder nog suggesties?

EDIT: nvm dat is niet handig.

Last edited by DePenningBaas (2021-09-08 17:14:18)

Offline

#3 2021-09-13 11:31:48

Mathijs
Administrator

Re: Automatisch aanmaken en versturen factuur na invullen vormulier

De suggestie die ik zou hebben, is hetzelfde als je al doet. We laten Conscribo nooit zomaar boekingen toevoegen, zonder dat de gebruiker daar controle over heeft om 'rotzooi' te voorkomen. Dus zelf aanmaken zal de beste optie zijn.

Het forum bekijken wij niet elke dag. Voor snellere reactie kan je ons ook mailen via support@conscribo.nl

Offline

Board footer

Powered by FluxBB