Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2015-08-22 03:25:01

KUNSTiris
Member

Uitgave vanuit spaarrekening in de afrekening

Bij onze vereniging zetten we onze reserveringen in een spaarrekening die ik in conscribo "reserveringen" genoemd heb.
Als ik van de bankrekening bijvoorbeeld 200 euro inleg op de spaarrekening "reserveringen" kan ik dat gewoon in conscribo verwerken. Maar, ik krijg het niet in de afrekening onder de rekening "inleg reserveringen" of als het vrijkomt bij "vrijgekomen reservering" neerzetten. Want als ik dat doe, haalt hij het er bij de bankrekening niet op of af.
Is hier een oplossing voor?

Heb hetzelfde probleem ook bij onverwachtse kosten die ik van een spaarrekening gehaald heb (erbij op de rekening) en daarna weer uitgegeven. Nu staat er alleen de uitgave onder het kopje "onverwachtse kosten" en dat geeft een scheef beeld omdat het vanuit een spaarrekening betaald is.

Alle bedragen kloppen nu wel (op balans).

Offline

#2 2015-08-23 23:22:32

conscribo
Administrator

Re: Uitgave vanuit spaarrekening in de afrekening

Beste, Een reserveringsrekening is een andere rekening dan de bankrekening inderdaad. In de handleiding hebben we hierover een artikel geschreven hoe u dit het beste kunt boeken:



Ik denk dat dit helderheid biedt. Zo niet, horen we het graag!

Offline

Board footer

Powered by FluxBB