Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2014-01-12 23:59:16

TVDuinvliet
Member

Invoeren van IBAN nummers

Ik worstel nog steeds met de IBAN nummers die ik voor alle leden moet invoeren om een euro-incasso aan te maken. Ik heb de IBAN rekeningnummers van alle leden, maar ik heb begrepen dat ik die (nog) niet kan inlezen via het importeren van een csv bestand. Ik heb wel alle numerieke rekeningnummers ingelezen en ik dacht dat die door Conscribo op gezette tijden werden omgezet naar IBAN nummers (uit uw antwoord op een eerdere vraag, begreep ik dat dat afgelopen vrijdag zou zijn gebeurd). Echter, slechts voor een klein deel van de leden zie ik een IBAN nummer als ik naar de gegevens van de relatie ga en op bewerken en daarna op de "schakel" toets klik. In de handleiding vond ik alleen een beschrijving hoe een IBAN nummer kan worden ingevoerd, maar ik kan dat niet handmatig doen voor de 400+ leden die we hebben. Ik moet deze week het incasso-bestand naar de bank sturen om op tijd te kunnen innen, maar als ik nu een incasso-bestand aanmaak, hoe weet ik dan of er IBAN nummers zijn opgenomen?

Graag advies hoe ik dit kan oplossen.
Albert-Jan Tamboezer

Offline

#2 2014-01-13 13:22:27

conscribo
Administrator

Re: Invoeren van IBAN nummers

De verwerking van de IBAN nummers heeft deze week helaas even op zich laten wachten. Vannacht zijn deze bijgewerkt in alle administraties. Als het goed is zijn ze nu ingevuld.

Wel is het aan te raden om over te schakelen naar de IBAN weergave in uw administratie. U doet dit door te gaan naar het menu 'Overig', 'Configuratie'. Hier kiest u bij 'rekeningnummer weergave voor IBAN nummering'.

Offline

#3 2014-01-13 15:59:07

TVDuinvliet
Member

Re: Invoeren van IBAN nummers

Fijn, helemaal in orde: alle IBAN nummers staan er nu in.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB