Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2015-12-28 23:46:45

ladegro
Member

Veld baseren op een filter

Ik ben bezig met de proefperiode om te bekijken of dit pakket geschikt zou zijn voor ons gebruik.
Voor relatiebeheer van externe betrekkingen, heb ik een nieuwe categorie gemaakt waarbinnen deze relaties komen te vallen.
Onder de categorie 'persoon' (ik krijg die overigens niet gerenamed naar wat anders?), staan nu alle leden, waaronder de bestuursleden. Die hebben als 'soort lid' staan: bestuurslid (ipv. bijv. 'regulier lid').

Ik zou nu graag bij de externe betrekkingen willen vastleggen welke van de bestuursleden deze betrekking onder zijn/haar hoede neemt. Ik kan natuurlijk een veld toevoegen met een keuzelijst waar ik de bestuursleden opsom. Maar ik wil graag dit hier automatisch een lijst verzameld wordt op basis van de waarde in het veld 'soort lid', zodat als ik zeg "toon alle leden met soort lid = [bestuurslid]", ik automatisch de juiste en actuele keuzelijst krijg.

Ik kan die optie niet vinden - is iets dergelijks mogelijk?

Offline

Board footer

Powered by FluxBB