Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2016-04-13 09:16:47

Strandloper
Member

Hoe gaat decharge formeel?

In onze Stichting doe ik de boekhouding (als klerk, niet als penningmeester). Einde jaar biedt ik 'm aan aan het bestuur ter goedkeuring. Daarna verwacht ik dat het bestuur mij vrijwaart van later gedoe (dwz bestuur neemt verantwoordelijkheid op zich). PS er is, na aanbieding, een serieuze controle op de boekhouding.

Welke procedure en teksten zijn hiervoor te gebruiken? Hoe bied ik 'm aan, en welke brief kan ik terug verwachten? Wie moet wat tekenen?

Last edited by Strandloper (2016-04-13 09:17:12)

Offline

#2 2016-04-13 23:57:00

Barbara
Moderator

Re: Hoe gaat decharge formeel?

Betreft het aanbieden van een jaarverslag vindt u hier in onze handleiding onze adviezen:
Als u werkt met boekingsperioden, kunnen deze na goedkeuring van het jaarverslag worden afgesloten. Er kunnen dan geen veranderingen/ toevoegingen in die periode meer plaatsvinden.
Wij hebben geen standaardteksten of brieven voor het aanbieden of retourneren van het jaarverslag. De wijze van communicatie  of vastlegprocedure kunt u het beste met de voorzitter van uw vereninging overleggen.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB