Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2016-03-29 18:03:58

dr. nuijens
Member

Relatietype aanpassen

Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe ik het relatietype kan wijzigen of zelfs kan verwijderen?
Ik heb er twee aangemaakt in de testfase, maar ik krijg deze niet meer weg.

Offline

#2 2016-05-22 18:57:43

Robbodo
Member

Re: Relatietype aanpassen

Jammer dat het antwoord hier niet bij staat. Ik heb namelijk hetzelfde probleem.... Ik ga opnieuw dezelfde vraag stellen.

Offline

#3 2016-05-23 10:23:03

Mathijs
Administrator

Re: Relatietype aanpassen

Beste Dr. Nuijens,

Vervelend dat hier nooit een antwoord op is gekomen. Het is op dit moment niet mogelijk om zelfstandig relatietypes te verwijderen of te wijzigen. Mocht u dit wel graag willen, wil ik u vragen alle relaties binnen 'bedrijf' te verwijderen en ons te mailen met het verzoek de relatietype te verwijderen. Dan zullen wij dat voor u doen.

Met vriendelijke groet,
Mathijs Dubbeldam

Conscribo online boekhouden

Offline

#4 2021-07-06 10:30:12

WWBLG
Member

Re: Relatietype aanpassen

Hoe kom ik aan het adres (mail) om te vragen aan Mathijs om mij te helpen met het veranderen van relatie type's
ik heb ook drie relaties onder het verkeerde type gezet en kan deze nu niet weizigen.

mvg
Frank

Offline

#5 2021-07-12 09:23:02

Mathijs
Administrator

Re: Relatietype aanpassen

Ik weet niet precies wat je bedoelt met relaties onder verkeerde relatietype en deze nu niet kan wijzigen. Daar interpreteer ik uit dat je ze wilt verplaatsen naar een ander relatietype. Dat is onmogelijk, ook wij kunnen dat niet. Relatietypes hebben een eigen selectie van velden en gegevens, wij kunnen niet garanderen dat de velden exact overeenkomen en daarom kan je relaties niet van het ene naar het andere relatietype wijzigen. Enige manier is verwijderen/archiveren en opnieuw toevoegen.

Het forum bekijken wij niet elke dag. Voor snellere reactie kan je ons ook mailen via support@conscribo.nl

Offline

Board footer

Powered by FluxBB