Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2017-02-06 18:57:25

HiAd
Member

overzicht debiteur klopt niet

Heb een relatie waar het eind en het beginsaldo in het nieuwe jaar niet klopt.
Start saldo 2016 is 106,50 debet en het eind saldo is 16,50 credit.
Als ik het debiteuren saldo bekijk in 2017 (waarin nog niets is geboekt), is het start saldo 0,00
Deze inconsistentie is ook te vinden bij de overgang van 2015 naar 2016.

Hoe los ik dit op, zodat het start saldo in 2017 weer op 16,50 credit komt?

Offline

#2 2017-02-07 10:40:46

Mathijs
Administrator

Re: overzicht debiteur klopt niet

Als u het boekjaar 2016 afsluit, zal het beginsaldo voor een relatie aangepast worden.
Op het moment dat u het vorige boekjaar afsluit, dan kijkt Conscribo naar alle openstaande boekingen en zet deze over naar het volgende jaar.
Dan worden deze ook in het nieuwe jaar zichtbaar en in het overzicht waar u nu naar kijkt.
Tot die tijd kunt u ook alle openstaande boekingsperioden selecteren, dan worden de openstaande debiteuren (ook die van vorige jaar) weergeven.

Mogelijk is dat waar u op dit moment naar zoekt. Als u het vorige boekjaar sluit, wordt het in elk geval overgenomen.

Offline

#3 2017-02-07 11:11:23

HiAd
Member

Re: overzicht debiteur klopt niet

Het gaat om twee relaties die niet kloppen. Dan zouden de anderen ook niet moeten kloppen volgens mij. En ik kan het boekjaar niet eerder sluiten dan dat de kascontrole is geweest en wil graag een lijst zonder alle boekingen, want als ik die van dit jaar (zonder de afgehandelde regels) uitdraai staan ze er ook niet tussen. Ik draai overzicht per relatie uit met rekeningnummer 1300 debiteuren, alleen met openstaand saldo en dan zie ik ze ook niet. Dus ergens gaat er iets niet goed.

Offline

#4 2017-02-07 11:13:30

Mathijs
Administrator

Re: overzicht debiteur klopt niet

Dan is het het beste als u een screenshot hiervan maakt en dat stuurt naar support@conscribo.nl.
U kunt ons ook bellen op 024 3000 555 of een telefonische afspraak maken op , dan kunnen we uw probleem beter bekijken met behulp van teamviewer.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB