Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2017-02-21 22:36:53

Jaap
Member

ANBI Samenvatting

Hi , 
Bij Relatie beheer kan ik allerlei overzichten maken van doorsneden van leden lijsten op allerlei criteria.
Bij de Financien gaat dat niet zomaar.
Voor het publiceren van een ANBI  financieel overzicht heb ik een hoog niveau overzicht nodig. Zoiets als de Verlies en Winst rekening , maar dan een wat andere doorsnijding.
Ik wil eigenlijk per grootboek aangeven of dat grootboek in het ANBI overzicht moet worden meegenomen, en onder welke heading.
Is daar iets voor?

Groet,
Jaap

Offline

#2 2017-02-22 10:12:52

Mathijs
Administrator

Re: ANBI Samenvatting

Speciaal hiervoor hebben wij het donatieoverzicht gemaakt, zie deze pagina op de handleiding: .
Volgens mij is dat wat u zoekt. Hier kunt u namelijk precies aangeven met welke winst/verlies rekeningen en welke relaties u het overzicht wilt maken en uiteindelijk genereren en mailen naar de desbetreffende personen.

Mocht u iets anders zoeken, dan horen wij dat graag van u.

Offline

#3 2017-02-22 10:42:25

Jaap
Member

Re: ANBI Samenvatting

Hi Matthijs,
Dank voor je snelle reactie.
Ik bedoel niet dit overzicht. Dat is inderdaad ook voor ANBI geschikt, maar dan  om de mensen te informeren.
Ik zoek een andere groepering van de grootboekrekeningen dan de hiërarchie die nu in mijn Conscribo administratie gebruikt wordt.:

Het is een z.g.  Verkorte staat van baten en lasten met toelichting.

Offline

#4 2017-02-22 14:28:54

Mathijs
Administrator

Re: ANBI Samenvatting

Volgens mij wat u bedoeld is een verkort Winst en Verlies rekeningen overzicht.
Wat u dan het beste kunt doen is het volledige overzicht exporteren naar excel (met het icoontje rechtsboven in het scherm) en de rekeningen verwijderen die u niet nodig heeft voor uw overzicht.
Dan heeft u naar mijn idee wat u zoekt.

Mocht u iets anders zoeken, dan horen wij dat graag van u.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB