Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2017-08-19 14:49:37

PenningmeesterGumbo
Member

Rekeningnummer Niet Herkend bij Verwerken Transacties

Goedemiddag,

Ik probeerde vandaag bankmutaties te verwerken na het inlezen. Wanneer ik op "Transacties verwerken en naar volgende pagina" klikte verscheen bij elke transactie van de pagina die ik probeerde te verwerken de volgende foutmelding 

Fout:
Rekeningnummer niet herkend ()

Het is op elke gebruikte rekening mogelijk om ingaven en uitgaven te registreren. Ik heb nog niet zoveel ervaring met boekhoudprogramma's, dus ik snap niet helemaal wat ik verkeerd doe.

Met vriendelijke groet,

Ruud Hommel

Last edited by PenningmeesterGumbo (2017-08-19 14:49:56)

Offline

#2 2017-08-21 09:57:56

Mathijs
Administrator

Re: Rekeningnummer Niet Herkend bij Verwerken Transacties

Als je bankmutaties inleest, kan je de boeking daar afmaken. Conscribo vult al veel voor je in, dus de boekdatum, omschrijving en de bankrekening. Het enige wat jij dan nog hoeft toe te voegen is de tegenrekening waar de boeking op thuishoort. Als deze tegenrekening niet is ingevuld, dan geeft Conscribo de foutmelding die je zojuist noemt.

Indien je hulp wilt bij een eerste keer bankimport verwerken, kan je hier een telefonische afspraak maken. Dan bel ik je op het ingevulde tijdstip terug:

Offline

Board footer

Powered by FluxBB