Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2018-06-06 20:41:13

IFMSA-NL
Member

Facturen verbreed?

Sinds een tijdje wordt een klein percentage van onze facturen uitgerekt gestuurd. De bedragen vallen buiten de marge van het A4'tje. Is dit een bekende bug en wat kan ik ertegen?

Offline

#2 2018-06-07 09:35:12

Mathijs
Administrator

Re: Facturen verbreed?

Dat is zeker bij ons bekend en wij zijn ermee bezig. Wat precies de reden is dat dit voorkomt, kunnen wij niet zeggen.
Om dit op te lossen, dien je de factuur opnieuw te genereren. Dan wordt het goed gegenereerd.
Dit doe je door in de details van de factuur in het factuurdocument op het derde icoontje te klikken en opnieuw te genereren.

Offline

#3 2019-01-10 12:59:54

IFMSA-NL
Member

Re: Facturen verbreed?

Hallo,

Ik vroeg mij af of jullie toevallig al meer weten hierover?

Offline

#4 2019-01-10 13:40:47

Mathijs
Administrator

Re: Facturen verbreed?

We weten wel hoe het opgelost kan worden (opnieuw het document genereren), maar de oorzaak kunnen we nog steeds niet achterhalen. De vraag is of dat te doen is, het komt niet heel vaak voor merken we.
Hebben jullie er nog veel last van?

Offline

#5 2019-08-18 12:09:35

IFMSA-NL
Member

Re: Facturen verbreed?

Excuses voor de late reactie. Ik heb het snelle antwoord helaas gemist.

Het opnieuw genereren helpt vaak wel door het één of twee keer te doen. Het vervelende is wel dat  wij hierdoor na het aanmaken van elke factuur de factuur of de batch facturen checken of het goed is gegaan. Dit vertraagt het proces helaas wel enigszins.

Offline

#6 2019-09-02 09:33:15

Mathijs
Administrator

Re: Facturen verbreed?

We begrijpen dat jullie daarin voorzichtig willen zijn.
Komt het nog regelmatig voor dat een factuur niet in orde is bij jullie? We horen deze klacht al een tijdje niet meer voorbijkomen namelijk.

Offline

#7 2019-09-02 17:12:43

IFMSA-NL
Member

Re: Facturen verbreed?

Helaas wel.  Als  ik een lichte schatting moet maken, zal het gaan om 1 per 10 nieuw gegenereerde facturen.

Offline

#8 2019-09-09 09:02:32

Mathijs
Administrator

Re: Facturen verbreed?

Bedankt voor het doorgeven. We gaan het in de gaten houden.

Het forum bekijken wij niet elke dag. Voor snellere reactie kan je ons ook mailen via support@conscribo.nl

Offline

Board footer

Powered by FluxBB