Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2016-04-03 20:34:21

Willam
Member

Toegangsautorisatie op relatietypes.

Volgens mij is het is nu niet mogelijk om verschillende personen voor verschillende relatietypes te autoriseren. Zo is bijvoorbeeld bij onze vereniging een scheiding gemaakt tussen personen (leden) en leveranciers. Ook het bijhouden van deze types wordt door verschillende gebruikers gedaan. Daarnaast willen wat  meerdere types invoeren maar dan is toegangsautorisatie erg belangrijk zo niet onmisbaar.

Concrete vraag:  - is mijn conclusie juist dat autorisatie op relatietypes niet mogelijk is.
                              - is en of wordt dit gerealiseerd.

Met vriendelijke groet,

Offline

#2 2016-04-06 09:43:37

conscribo
Administrator

Re: Toegangsautorisatie op relatietypes.

Op dit moment is dat inderdaad niet mogelijk. Dat dit kan, staat wel op de planning, maar heeft door de geringe vraag tot nu toe nog onvoldoende prioriteit.

Offline

#3 2018-04-07 07:36:11

M. Janssen
Member

Re: Toegangsautorisatie op relatietypes.

Mag ik me dan aansluiten bij de vraag.
In het kader van de nieuwe AVG is het wenselijk om deze scheiding te kunnen maken.

Met vriendelijke groet,

Marijn

Offline

#4 2018-06-05 16:17:59

Koen
Member

Re: Toegangsautorisatie op relatietypes.

Ik heb hier ook naar lopen zoeken.

Onderaan , onder "rechter op relatiebeheer" is een functie te zien waar het mogelijk lijkt te zijn. Ik kan dit echter nergens vinden binnen conscribo.

Ik zou het fijn vinden als dit wordt toegevoegd.

Mvg,

Koen

Offline

#5 2018-06-07 09:36:30

Mathijs
Administrator

Re: Toegangsautorisatie op relatietypes.

Je hebt toen nog te snel gekeken. We hadden de handleiding alvast online gezet om de nacht erna (de nacht van 5 op 6 juni) de update uit te voeren.
De update is nu uitgevoerd en jullie kunnen deze rechten dus gaan toepassen

Offline

Board footer

Powered by FluxBB