You are not logged in.
In de handleiding van Conscribo staat het volgende:
Conscribo kan de net aangemaakte verzamelboeking niet vinden. We moeten namelijk de juiste datum selecteren waarop deze is geboekt (1) (1 juli in ons geval), en op opnieuw zoeken klikken (2).
Het kan overigens zijn dat Conscribo uw boeking hierna alsnog niet vindt. Controleer dan of u de juiste debiteurenrekening heeft ingevuld bij de verzamelboeking, en of het bedrag niet hoger is dan het openstaande bedrag.
Conscribo vindt de boeking nu wel. <-- Dit is bij mij helaas niet het geval.
Bij het verwerken van transacties na het inlezen van het bankafschrift, blijven de incasso's openstaan. Ik wil vervolgens de betaalbatch koppelen, zodat deze transacties niet meer openstaan. Ik krijg na het controleren van de datum, debiteurenrekening en het bedrag (is precies gelijk) echter nog steeds dezelfde foutmelding.
Wat kan ik hiermee doen, zodat de betaalbatches wel goed gekoppeld kan worden aan de incasso's?
Offline
Goedendag,
Mogelijk is er dan wat anders aan de hand, maar dat kan ik op afstand niet zien. Zou je een telefonische afspraak kunnen inplannen via zodat we in combinatie met TeamViewer met je mee kunnen kijken en zien hoe we dit kunnen oplossen?
We zien zo'n afspraak graag tegemoet
Het forum bekijken wij niet elke dag. Voor snellere reactie kan je ons ook mailen via support@conscribo.nl
Offline