Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2019-08-18 12:47:25

IFMSA-NL
Member

Openstaande facturen na sluiting boekjaren

Ik hoop dat ik op de juiste topicpagina deze vraag stel. Ik heb recentelijk een aantal boekjaren gesloten (ik weet ook niet waarom mijn voorgangers hun jaar niet gesloten hebben). Dit leek goed te gaan totdat ik keek naar de facturen. De betalingen of verrekeningen (uit een later jaar) zijn bij de sluitingen ontkoppeld waardoor alle facturen nu weer open staan. De betalingen staan er nu als losse ongekoppelde boeking in op de debiteurenrekening. Daarnaast kan ik nu ook geen boekingen aan de facturen toevoegen omdat de boekjaren dus gesloten zijn. Ik vroeg mij af wat er mis is gegaan en hoe ik dit zou kunnen oplossen. Ik heb gelukkig voor elke sluiting wel een conscribo back-up gemaakt.

Offline

#2 2019-08-21 17:06:50

conscribo
Administrator

Re: Openstaande facturen na sluiting boekjaren

Het is lastig te zeggen wat dit veroorzaakt heeft. Wellicht is er bij het afsluiten gekozen om de debiteurenrekening niet te gebruiken ("boekingen gesplitst meenemen" uitgevinkt). Ik zou je willen vragen een belafspraak met de helpdesk (https://www.conscribo.nl/telefonischeondersteuning/ te maken, dan kunnen we samen even kijken)

Offline

Board footer

Powered by FluxBB