Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2014-03-21 16:04:24

StabijJack
Member

facturatie sjabloon installatie

Ik gebruik Windows 7 en office 2007
na installatie van OCSetup.exe staat de invoegtoepassing in de lijst niet actieve invoegtoepassingen.
Als ik de invoegtoepassing wil starten moet ik beheerder zijn. (dat ben ik blijkbaar wil het elevatiescherm niet opstarten onder Word)
Om dit te omzeilen start ik Word as administratie en kan dan de invoegtoepassing starten.
maar dat gaat zonder foutmelding toch niet goed want als ik weer in die lijst kijk staat hij toch uit.
andere invoegtoepassingen kan ik wel in- en uitschakelen.

Offline

#2 2014-05-03 17:22:01

J.F. Rozemulder
Member

Re: facturatie sjabloon installatie

Ik gebruik Windows 8 en office 365.
Ik heb de connector geïnstalleerd.

Wanneer ik vanuit het sjablonen scherm bij facturatieinstellingen een nieuw sjabloon aanmaak en open dan krijg ik een leeg document.
Bij invoegtoepassingen staat de connector ook niet geactiveerd. Als ik hem handmatig activeer gebeurd er niks.

Kunnen jullie dit oplossen?

Mvg.

Offline

#3 2014-05-21 16:04:37

conscribo
Administrator

Re: facturatie sjabloon installatie

De officeconnector ondersteund op dit moment maximaal Office 2007. (of 2010 32 bit) . Er wordt ontwikkeld aan een nieuwere versie, maar hier is nog geen datum voor bekend.

U heeft de office connector alleen nodig bij het ontwerpen van sjablonen, en niet bij het gebruik van de facturatie. Heeft u specifieke wensen maar geen beschikking over deze versie, neemt u dan contact met ons op via support at conscribo.nl

Offline

#4 2014-08-22 12:55:41

TVDuinvliet
Member

Re: facturatie sjabloon installatie

Ik gebruik Microsoft Office voor Mac, versie 2011. Wordt dit ondersteund door de officeconnector? En zo niet, is er dan een andere manier om sjablonen te maken en te gebruiken in Conscribo?

Mvg, Albert-Jan Tamboezer

Offline

#5 2019-01-02 11:50:31

M. Janssen
Member

Re: facturatie sjabloon installatie

Staat een connector integratie voor office 365 of office voor Mac bij jullie op de planning? Iemand in onze verenging met Word 2016 vinden blijkt nog niet zo makkelijk smile

Offline

#6 2019-01-10 11:04:07

Mathijs
Administrator

Re: facturatie sjabloon installatie

We hebben een aantal klanten gehad die de connector wisten te installeren en vervolgens te gebruiken met Office 365. Dat zouden jullie nogmaals kunnen proberen. Kijk goed wat voor bitversie Office jullie hebben, deze bitversie moet namelijk overeen komen met die van de connector. Dat kan verschillen van de bitversie van de computer.

Een versie voor MAC staat niet op de planning en zal waarschijnlijk ook niet op termijn op de planning komen.
Voor deze personen bieden wij aan om dit gratis te verwerken in de administratie.
Mocht je daar gebruik van willen maken, kan je altijd vragen naar de mogelijkheden op support@conscribo.nl

Offline

#7 2019-11-04 00:07:35

Houbensr
Member

Re: facturatie sjabloon installatie

Wij willen graag sjablonen voor facturatie aanpassen en/of bewerken maar krijgen bij oproep van de sjabloon steeds Word zonder document.
Wij gebruiken Office 365 in combi met Windows 10 en browser Firefox. De connector is geïnstalleerd.
We staan voor een raadsel graag uw hulp en steun op korte termijn....

Offline

#8 2019-11-04 10:34:47

Mathijs
Administrator

Re: facturatie sjabloon installatie

De grote waarschijnlijkheid is dat je de verkeerde bitversie hebt. Je moet de bitversie van je office hebben en niet van je computer. Meestal is de office bitversie 32bit en je computer 64bit.

Het forum bekijken wij niet elke dag. Voor snellere reactie kan je ons ook mailen via support@conscribo.nl

Offline

Board footer

Powered by FluxBB