Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2020-01-19 16:02:32

karinvd
Member

Automatisch archiveren na beëindigen lidmaatschap

Hallo,

onze leden zeggen meestal keurig op tijd op, soms zelfs al wel een half jaar van tevoren.

Ik verwerk hun opzegging dan met de opzegdatum in de toekomst (1 januari of 1 juli) en op dit moment moet ik dan handmatig deze personen na deze datum archiveren, omdat ze anders nog worden meegenomen in de mailings etc.

Is  het mogelijk dat na de opzegdatum de leden automatisch worden gearchiveerd? Dat zou me een hoop gedoe schelen smile

Ik hoor het graag!

Met hartelijke groet,

Karin

Offline

#2 2020-01-21 10:17:42

Mathijs
Administrator

Re: Automatisch archiveren na beëindigen lidmaatschap

Dat is niet mogelijk. Wel kan je met de mailings rekening houden of een einddatum wel of niet is ingevuld (of voor een bepaalde datum).

Offline

#3 2020-01-21 10:19:14

karinvd
Member

Re: Automatisch archiveren na beëindigen lidmaatschap

Hallo Mathijs,

dank je voor je reactie.

Ik begrijp dat het nu nog niet mogelijk is. Is het iets dat in de toekomst gerealiseerd zou kunnen worden?

Hartelijke groet,

Karin

Offline

#4 2020-01-21 10:19:38

Mathijs
Administrator

Re: Automatisch archiveren na beëindigen lidmaatschap

ik zal het op de lijst zetten, maar op dit moment staat dat niet op de planning

Offline

#5 2020-01-21 10:22:26

karinvd
Member

Re: Automatisch archiveren na beëindigen lidmaatschap

Hallo Mathijs,

heel graag, dank je. Ik werk ook met andere ledenadministratiepakketten en ken het eigenlijk niet anders dan dat leden na het verstrijken van hun opzegdatum in een andere categorie vallen en dus niet meer worden meegenomen met incasso's, mailen, etc. Zou dus erg prettig zijn als dat hier ook zou kunnen!

Hartelijke groet,
Karin

Offline

#6 2020-01-21 10:22:52

Mathijs
Administrator

Re: Automatisch archiveren na beëindigen lidmaatschap

bedankt voor de suggestie

Het forum bekijken wij niet elke dag. Voor snellere reactie kan je ons ook mailen via support@conscribo.nl

Offline

Board footer

Powered by FluxBB