Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2020-02-24 11:43:43

MeesDekker
Member

Mollie: betaalpagina niet gevonden

Ik heb zojuist een Mollie account aangemaakt en Conscribo volgens de handleiding ingericht. Alles lijkt goed te gaan.

Maar toen ik een "oefenfactuur" aanmaakte en op de betaallink klikte kreeg ik de melding: betaalpagina niet gevonden.

Wat nu?

Offline

#2 2020-02-24 14:58:44

conscribo
Administrator

Re: Mollie: betaalpagina niet gevonden

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik durf niet direct te zeggen waar dit aan ligt. Kunt u ons een e-mail sturen met de betreffende betaallink (aan info at conscribo.nl) ? dan kunnen we even kijken wat er aan de hand is!

Offline

#3 2020-03-02 11:22:04

Mathijs
Administrator

Re: Mollie: betaalpagina niet gevonden

Voor iedereen die dit nu nog terugleest: Dit is opgelost. Mogelijk moet je bij Instellingen -> betaalproviders even de connectie verbreken en verbinden, maar dan zou het in orde moeten zijn.

Het forum bekijken wij niet elke dag. Voor snellere reactie kan je ons ook mailen via support@conscribo.nl

Offline

Board footer

Powered by FluxBB