Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2020-09-09 09:22:02

JosV
Member

Probleem met hyperlinks in e-mail

Laatst stuurde ik vanuit Conscribo een e-mail aan alle leden over onze nieuwe website. Er stond een link in naar de nieuwe site.

Van een beperkt aantal mensen hoorde ik dat de link niet goed werkte. Zij kregen na aanklikken van de link deze mededeling:

"De pagina waarop je je bevindt, probeert je naar een ongeldige URL te sturen (https://www..vg-anwb.nl/)."

Er bleken dus tussen www en de domeinnaam 2 puntjes te staan, in plaats van 1. Heel vreemd en onverklaarbaar. In het mailsjabloon staat de link gewoon goed, en bij de meeste ontvangers en ook in mijn eigen controlemail is de link wél goed overgekomen.

Natuurlijk heb ik meteen aan Conscribo gevraagd wat de oorzaak zou kunnen zijn, maar Mathijs kon me niet verder helpen. Het zou volgens hem aan de e-mail provider van de ontvanger kunnen liggen.

Heeft iemand op dit forum weleens iets dergelijks opgemerkt? Enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?

Offline

Board footer

Powered by FluxBB