Ondersteuningsforum

Hier kunt u vragen stellen en antwoorden krijgen op vragen over het gebruik, de werking van Conscribo en alles wat daarmee te maken heeft!

Bezoek de Conscribo website

You are not logged in.

Announcement

We accepteren op dit moment geen nieuwe registraties

#1 2014-05-13 12:11:15

somor
Member

Periodiek innen van 1 factuur

Beste,

Wij zijn een stichting welke gelden innen voor een school in het primaire onderwijs.
Hiervoor worden jaarlijks facturen gemaakt. Maar vanwege de hoogte van deze facturen kunnen de ouders dit in 1x betalen of in 10 termijnen middels automatische incasso.

Tot op heden heb ik dat altijd in een Excel sheet bijgehouden. Echter is het moment daar gekomen dat dit niet langer enkel door mij gedaan kan worden. Helaas is de gemaakte werkwijze niet overdraagbaar en hebben we Conscribo abonnement genomen.

Helaas kom ik niet verder met Conscribo om dit in te richten. Hoe kan ik jaarlijks facturen genereren welke middels automatische incasso's in termijnen wordt afgeboekt bij de ouders? Wat ik nu zie is dat er een betalingsverplichting per incasso wordt aangemaakt. Wat ik zou willen is een betalingsverplichting voor de hele factuur en vervolgens in termijnen deze incasseren.
Kan dit?

Groeten,

Arjen van Efferen

Offline

#2 2014-05-21 15:58:24

conscribo
Administrator

Re: Periodiek innen van 1 factuur

Ik snap uw vraag. Conscribo kan helaas niet de bedragen in meerdere keren afschrijven en daarbij gebruik maken van 1 betalingsverplichting. Wel kunt u natuurlijk een periodieke inning aanmaken en deze zo inrichten dat er b.v. maandelijks een bedrag wordt afgeschreven.

Offline

#3 2014-05-23 21:13:51

somor
Member

Re: Periodiek innen van 1 factuur

Bedankt voor deze informatie. Ik was inderdaad al overgaan tot deze manier van werken. Zou een zeer mooie toevoeging zijn wanneer dit zou kunnen in een toekomstige versie.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB